Aquesta tarda, hem fet el primer Torneig de Rummikub de la Festa Major 2026.  Ha estat molt competit i ens ho em passat molt bé. Els guanyadors han estat els mestres d ´aixa. Enhorabona a tots els participants .

 

Notícies relacionades